27 Ocak 2013 Pazar

küçük ama büyük şanslar

-Abla?
-Efendim?!
-Rüyada kavga etmek ve dayak yemek ne demek?
-Bilmem, sanırım gerçekten bir kavga olacağının ya da aslında söylemek isteyip de söyleyemediklerinin seni rahatsız etmesinin bilinçaltı yorumu olabilir
-Ama kavga eden ben değildim, sendin ve de dövüyordu karşındaki seni
-Hmm, saat kaç, sonra konuşsak?
-Tamam kapattım

Sabahın 7'sinde hayal meyal hatırladığım şu telefon konuşmasının aslında rüya olmadığını, az önce kapıdan içeri girer girmez daha paltosunu çıkarmadan bana uygulamalı dövüş teknikleri anlatan kardeşimin yüzündeki ciddiyetten anladım.

"Bir telefon ettiğinde yanında olabileceğim mesafede değilsin.Eskişehir uzak işte yoksa bunlara gerek kalmazdı. Neyse, bak iyice anladın değil mi?" deyip sıkıca sarıldı.

Detay konuşmak istemediği için sorgulamadım ama ne olursa olsun hayatınızda sizin için bu derece endişelenen ve sizi korumak isteyen birisinin olması büyük şans..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder