22 Kasım 2011 Salı

DC Super Heroes Party 2011

FIFW kapsamında çok tesadüfi şu davetiyi görünce inanılmaz heyecanlandım J
Küçüklüğümden beri hep çok severim. Aslına bakarsak ciddi bir “Wolvarine” fanı olmam sanırım beni daha Marvel’ci yapıyor ya da o taraftaki superhero’lara daha yakınım ama bu grupta da hep Wonder Woman’ı çok beğenmişimdir, benim için yeri ayrıdır.
Davetiyemizi alıp hemen yola koyulduk. Aslında güzel düşünülmüş ve ciddi emek harcanmış bir organizasyondu ancak aktivitenin yapıldığı yer mi (Forum İstanbul’a akşam 10da yola düşen arabası olmayan bizler, metrobüs+metro ile 40 dk. Gibi bir sürede ulaştık ama eminim bu mekan Cevahir’de olsa 2-3 kat fazla davetli gelirdi.) davet edilen kitlenin çok doğru olmaması mıdır kendi adıma beklediğimden düşük bir katılımla karşılaştım.
Beklentin neydi derseniz “Wonder Woman” ile ilgili daha çok bilgi alabileceğim, nerelerden bulurum okurum’u forumlar dışında canlı canlı araştırmak istedim sanırım.  Çünkü bu konuda kaynaklar az Türkiye’de ve yabancı olanları da ben pek bilmiyorum..
En basitinden Superman, Batman ve Flash severler tişörtlerini giyerek gelebilmişlerdi. “Wonder Woman” Türkiye’de lisanslı ürün (tişört, mug vb.) satan bir yerler var mı? Bunu öğrenemedim hala.. Modacıların çok güzel örnek tasarımları vardı. “Zetfashion” gerçekten yaratıcılığını kullanıp kendisi “Wonder Woman”ın renk ve yıldızlarından yola çıkarak çok güzel bir tasarım yapmıştı.
Kapıdan içeri girdiğiniz anda sağlı sollu dergi kapaklarından oluşan mini bir sergi ile karşılandık. Girişte ismimizi belirttik. Vale kuponumuz olup olmadığı soruldu, olmadığını söylediğimizde kızlar da bizim için üzüldüler çünkü çekilişe katılamayacaktık.


Sergi kısmını geçtikten sonra bizi Superman ve Batman karşıladı J

 İçeride de dev ekranlarda çizgi film ve filmlerin sürekli döndüğü güzel görseller, çook başarılı bir açık büfe ve çeşitli oyun alanları vardı. Power FM’den gelen DJ (ismini bilmediğim için şimdiden özür dilerim) de oldukça başarılı çaldı. Dağıtılan üzerinde kahramanların olduğu lolipoplar da çok ince düşünülmüştü. Kendime Wonder Woman, Fun 2 arkadaşıma da Batman ve Superman lolipopu aldım J

2 kişi hemen keşke daha kalabalık gelseymişiz o zmn daha çok eğlenirmişiz dedik önce. Ve daha sonra da işte bu olayı çok ciddi takip eden kişilere ulaşılabilseymiş diye ekledik. Ben sonradan öğrendim , imkanım olursa kesinlikle gitmek isterim.. İnanılmaz büyük, tüm dünyadan katılımın olduğu bir bir organizasyon yapılıyormuş San Diego’da. “Comic-Con” olarak geçiyor adı. İncelemek isterseniz http://www.comic-con.org/cci/
Bir de www.isohunt.com ‘dan arama kısmında arama motoruna kahramanınızın ismini yazdığınızda o döneme kadarki ne kadar çizgi roman varsa ulaşabiliyormuşsunuz. Şu ana kadar en çok metaryalin burada olduğunu söylediler. Ben de kendime bir fırsat yaratıp okumaya başlayacağım artık JJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder